Kineziologie

KINEZIOLOGIE  ONE BRAIN

Kineziologií se zabývám od roku 2002, jde o ucelený systém, na přání možno použít i samostatně.

Filosofie One Brain je jednoduchá. Odstraň stres a obnov vlastní volbu ve svém jednání a chování, staň se svobodným člověkem, který je schopen beze strachu převzít za sebe odpovědnost.

K tomu bylo vyvinuto množství technik:

Svalový test – jemným tlakem na natežené ruce klienta dostává terapeut zpětnou biologickou vazbu – odpověď. Negativní emoce  sval oslabuje,  pozitivní zpevňuje. Touto cestou lze získat potřebné informace, např. vytestovat věk příčiny problému atd.

Barometr chování – mapa pocitů a emocí, které nás ovlivňují, my se podle nich chováme. Úžasný nástroj, podle kterého je možné vytestovat emoční program, který způsobuje problém a následně ukazuje vytoužený stav mysli.

 Sestava vypracovaných textů –  ta upřesńují řešené téma, dokáží naladit na emoce, které drží problém. Např. typy chování při bolesti, Bachovy esence, atd.

Struktury Funkce – Každý z nás má geneticky dané chování, které když využívá, dostane ho z každého problému – jako lokomotiva, která jede přímo k cíly. Někdy se to však našemu okolí nelíbí, narazíme a naše přirozená reakce je lapená stresem, my se stáváme obětí boje, útěku a nebo strnulosti.  Je možné vytestovat, které chování , která reakce by nám pomohla, jaké chování nemůžeme svobodně využívat v našem problému a následně toto chování odblokujeme a opět získáváme svobodu a přirozenost pro naše reakce.

Sestavy korekcí – umožňují cíleně jít a uvolnit tok energie, kde je potřeba, upřesňují téma

FO držení– Frontálně-okcipitální držení – Dejte si jednu ruku na čelo a druhou na zátylek, volně dýchejte. Toto držení umožňuje neemoční objektivní náhled na přítomnou i minulou zkušenost, pomůže vytvořit klid a nadhled. Můžete si vyzkoušet například, když hledáte klíče…za chvilku je máte v ruce..:-)) Během tohoto držení si klient snadno uvědomuje příčinu problému, uvolňuje  snadno emoce a následně vytváří podporující obraz i prožitek.

Frontálně okcipitální držení – uklidňující a soustřeďující cvičení s obrovskou silou
Můžete využít kdykoli jste nervózní, když vás něco rozruší. Můžete se tak zbavit strachu, hněvu, smutku, bolestných vzpomínek. Můžete si tak připravit báječný den, rozehnat jakýkoli strach z budoucnosti.

  1. Polož jednu ruku na čelo a druhou na zadní část hlavy (přes středovou linii).
  2. Zhluboka dýchej.
  3. Během držení hlavy a hlubokého dýchání si v duchu promítni celou nepříjemnost. Jako by jsi se díval na film v televizi. Opakuj to, dokud se neuklidníš. Získáš klid, nadhled. Snadno si pak můžeš představit ideální řešení pro tvou situaci. Možná se vynoří spousta nových nápadů, světla, pochopení, lásky

 

 

 

Potřebujete více informací? Ráda Vám vše objasním,

volejte na můj tel. 724 535 021, nebo pište na email petra.rus@centrum.cz